Angielski
w biurze (office english)
Szkolenie
skierowane jest przede wszystkim do pracowników działu obsługi
klienta, pracowników recepcji, menedżerów średniego i wyższego
szczebla, którzy w swojej pracy często używać muszą języka angielskiego.
Zakres
szkolenia, a także jego intensywność, dopasowywane
są do wymagań
klienta.
Ze
względu na materiał szkoleniowy, kurs jest przeznaczony
dla osób
będących użytkownikami języka angielskiego co najmniej na poziomie
średnio-zaawansowanym+ (B1+).
CEL - Podwyższenie kompetencji zawodowo-lingwistycznych Integralną
częścią szkolenia jest także przypomnienie najważniejszych struktur
i wyrażeń językowych szczególnie używanych przez osoby reprezentujące
firmę. Jednocześnie trener zwróci uwagę na strukturę międzynarodowych
kontaktów biznesowych i różnic kulturowych (corporate culture).
Szkolenie
obejmuje 16 godzin zajęć realizowanych w postaci czterech czterogodzinnych
bloków podczas 2 dni szkolenia. Maksymalna liczba uczestników
szkolenia – 20 osób.
Zagadnienia
poruszane podczas kursu to m.in.:
• powitania/pożegnania/zaproszenia
(social English)
• rozmowy
telefoniczne
• podstawowa
korespondencja biznesowa
• przyjmowanie
zagranicznych gości
• rezerwacje
(hotele, restauracje, transport etc.)
• kontakty
między pracownikami firmy
Metodyka
zajęć:
Kurs
składa się z części teoretycznej (wykładowej)
jak i praktycznej
(warsztatowej).
Materiały
szkoleniowe obejmują materiały własne trenera, a także materiały
dostarczone przez klienta. Dzięki temu szkolenie jest bardziej
efektywne, a ćwiczenia są adekwatne do wykonywanej przez uczestników
pracy.
Trener
prowadzący: Barbara
Bienias
Zapraszam
|