• Podstawą
naszej działalności w marce eduSKY są
kursy doskonalące i podnoszących kwalifikacje nauczycieli.
Proponujemy szkolenia z innowacyjnych
metod nauczania
i pracy z grupą, treningi umiejętności wychowawczych.
Zestaw naszych
szkoleń dotyczy codziennej pracy dyrektorskiej
i nauczycielskiej,
planowania i organizacji pracy, stosowania
metod aktywizujących, realizacji zadań dydaktycznych
oraz wychowawczych
szkoły. Organizujemy szkolenia rad pedagogicznych realizowane
zgodnie z zamówioną tematyką,
w miejscu i czasie ustalonym
ze zleceniodawcą.
SZKOLENIA
RAD PEDAGOGICZNYCH
Proponujemy
Państwu szkolenia Rad Pedagogicznych realizowanych w macierzystych
placówkach.
Poniżej oferowane obszary tematyczne:
• W
SZKOLE
• JA
- NAUCZYCIEL
• NAUCZYCIEL
I UCZEŃ
• NAUCZYCIEL
I RODZICE
• NAUCZYCIEL
I NAUCZANIE
SZKOLENIA
STUDENTÓW
• WARSZTATY
DLA STUDENTÓW - KLUCZE DO KARIERY
• W
SZKOLE
-
Komunikacja interpersonalna w szkole
-
NLP
w szkole
-
Czy
istnieją granice tolerancji?
-
Porażkę
zamieniamy w sukces
-
Rozwiązywanie
konfliktów (uczeń - uczeń, nauczyciel – uczeń,
- nauczyciel – nauczyciel itp.)
-
Zarządzanie
czasem dla uczniów i nauczycieli
-
Co
jest ważniejsze od regulaminu?
- Etyka
zawodu nauczyciela - seminarium i sesja posterowa
-
Autoprezentacja
nauczyciela w różnych sytuacjach szkolnych
-
Radzenie
sobie ze stresem
-
Wypalenie
zawodowe nauczyciela – jak nie stracić motywacji
- do pracy? Czy jest na to sposób?
-
Na
czym polega sukces pedagogiczny? – warsztaty
-
Rozwiązywanie
problemów w twórczy sposób
-
Rola,
osobowość i kompetencje nauczyciela
- Poczucie
własnej wartości – korelacja samooceny ucznia
- i
samooceny nauczyciela. Trening asertywności.
-
Efekty
pracy dydaktycznej i wychowawczej a kondycja
- nauczyciela
- Co
warto wiedzieć o swoim uczniu i jak go poznać? (cel czyli
- przydatność diagnozy; metody sprawnego i skutecznego
- diagnozowania)
-
Dlaczego
potrzebujemy sumienie? – rozwój moralny
dziecka.
-
Jak
szkoła może wykorzystać zdolności i temperament ucznia?
-
Praca
z uczniem zdolnym
-
Praca
z uczniem mającym trudności w nauce
-
Uczeń
z dysleksją w szkole i po lekcjach
- „Po
pierwsze – nie szkodzić” – warsztat
konstruktywnych
- sposobów reagowania nauczyciela
(m. in. zastępowania reakcji
- niewskazanych )
-
Lęki
i obawy uczniów a sukces szkolny
-
Przeciwdziałanie
niekorzystnym procesom grupowym - teoria
- i praktyka
-
Problem „ kozła
ofiarnego”- wyprowadzanie z roli
-
Mediacje
w praktyce szkolnej
-
Czy
uczeń naprawdę pozostaje w centrum procesu
- edukacyjnego?
- Nauczyciele
i rodzice – inicjowanie i doskonalenie procesu
- współpracy
-
Współpraca
z rodzicami, „trudni” rodzice
- Rola
motywacji w procesie nauczania i sposoby jej
- stymulowania.
(W tym samomotywacja nauczyciela i etyczne
- metody wywierania
wpływu na ucznia)
-
Ocena
obiektywna a ocena wspierająca rozwój ucznia
-
Efektywność
różnych modeli nauczania. Aktywizujące metody
- nauczania
-
Jak
rozwijać proces myślenia uczniów w procesie dydaktycznym
-
Konstruowanie
programu godzin wychowawczych
-
Metoda
projektu (założenia , cele, realizacja) jako narzędzie
- integracji międzyprzedmiotowej.
-
Marketingowe
metody wywierania wpływu a atrakcyjność
- procesu nauczania
Warunki
organizacyjne i koszty ustalane są indywidualnie, zgodnie
z preferencjami zainteresowanych. Zgłoszenia przyjmujemy
telefonicznie w sekretariacie Akademii.
|